maandag 4 november 2013

Week4week4week4

En we zijn in de helft! Week 4 was er alweer een interessante. 31 oktober is een feestdag in Brandenburg, dus een dagje vrij. In Berlijn is 31 oktober echter een gewone werkdag, dus daar zijn alle winkels enzo wel open. Ik heb dan maar een beetje geshopt, wat doe je anders op een vrije dag. Ik heb deze week ook een paar keer de kans gekregen zelfstandig met de paardjes te werken, zonder patiënt. Dat was vooral handig omdat ik merkte dat ik toch soms nog moeite had met het overbrengen van commando's, wat soms wel lastig kan zijn tijdens een therapie. Bovendien kan ik die skills ook thuis bij mijn eigen paardje gebruiken. Top!

Een nieuwe werkbank! Cool!
Zaterdagavond ben ik Berlijn ingetrokken, naar een concert van het symfonische blaasorkest 'WindWerk'. Mede-therapeut Doro speelt hierin hobo, en nodigde ons uit voor hun jaarlijkse herfstconcert. Voor de kenners onder jullie: Op het programma stond muziek van componisten Percy Fletcher, Bert Appermont (een Belg weliswaar!), Mark Camphouse, Franco Cesarini en Satoshi Yagisawa. Van die laatste speelden ze 'Marimba Concerto' met soliste op marimba. Echt indrukwekkend hoe die dat speelde met 2 hamertjes in elke hand en super snel soms. Hoedje af! (Geïnteresseerden kunnen wat meer info en foto's terugvinden op hun website http://www.windwerkberlin.de/ )

Tussenstop op Potsdamer Platz. Zie ik daar een kerstmarkt?
'Sneeuwpret'
Zondag was dan weer een dagje thuis. Beetje werken voor school enzo. :) En skypen met het thuisfront, want daar was een familiefeestje aan de gang. Aangezien er cadeautjes werden uitgewisseld, had ik het mijne alvast vorige week in mekaar geknutseld en opgestuurd en dankzij skype kon ik zelf ook een beetje aanwezig zijn.

Het is een boekentas!
En vol met pakjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten