woensdag 13 november 2013

Al 5 weken om!

De tijd vliegt! Al ruim over de helft van mijn stage hier. De stageweek was zoals altijd weer interessant, maar vooral ook fris. Het begint hier flink af te koelen, en een hele dag buiten zijn is dan toch niet te onderschatten. Tijd om de wollen sokken boven te halen!

Zondagavond hebben mijn gastouders mij meegenomen naar een voorstelling van 'Ennio, The Living Paper Cartoon' (Ennio Marchetto), een Italiaanse komiek, die optreedt als een one-man-show. Hij maakt 2-dimensionele kostuums volledig uit papier en imiteert dan bekende artiesten, politiekers, en zelfs schilderijen... Zijn grapjes waren naar mijn smaak soms iets te voor de hand liggend, maar over het algemeen toch een briljante voorstelling. Vooral zijn kostuums vond ik tof. Hieronder een klein filmpje zodatt jullie je er iets bij kunnen voorstellen.

 

 Ook leuk was dat de voorstelling in de 'Tipi'. Een soort circustent die permanent opgesteld staat en heel chic ingericht is binnenin. De toeschouwers zitten aan tafeltjes en je kan een menu bestellen enzo... Echt net als in de films! :)
Het zicht van aan ons tafeltje.
En cool plafond!



En nog een paar fotootjes van Berlijn:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten