zondag 27 oktober 2013

1/3 om!

Drie weken, met nog zes te gaan. Dat maakt dus, als ik me niet vergis, dat één derde van mijn tijd hier voorbij is. De derde week is, net als de eerste en de tweede ook weer snel langs gevlogen. Op vlak van stage was deze week niet zo anders als de vorige. Ik krijg meer en meer de gelegenheid zelf therapie te geven, wat leuk is. En de zomer was voor een paar dagen terug in het land, dus daar hebben we van geprofiteerd met een paar mooie wandelingen in de omgeving van de manege. Ontdekking van de week: foto's trekken van op een wandelen paard is niet zo eenvoudig als het lijkt, tenminste niet als je wil dat de foto's iets anders dan een wazige massa van strepen en vlekken tonen. :)

Links Martina op Pjakkur, rechts patiëntje op Bjartur, en dat hoofd dat je ziet hangt vast aan Garun, waar ik dus op reed.




Zaterdag ben ik een namiddagje naar Tegel gereden, de dichtstbijzijnde 'place-to-shop'. Daar heb ik geen foto's van want winkels zijn niet zo interessant, en ik had mijn fototoestel niet bij (die plaats was gereserveerd voor shop-goed).
Zondag was rustdag. Kamer opruimen (was nodig!), wandelingetje maken, een beetje rondhangen... Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten